Dotazy a informace týkající se reklamace, výměny či vrácení zboží směřujte na povleceni-obchod@seznam.cz.
O vyřízování zásilky budete informováni e-mailem nebo telefonicky.
Kompletní informace na toto téma naleznete v obchodních podmínkách.
Výměna zboží
(Tyto informace se týkají výměny zboží na přání zákazníka, např. z důvodu špatně zvoleného rozměru, barvy, apod.)
Vyměnit lze pouze nepoužité a nevyprané zboží v původním balení, a to nejpozději do 30 dní od zakoupení zboží. Stačí jej obvyklým způsobem zaslat na adresu Hrnčířská 888/11, 602 00 Brno nebo lze využít levné dopravy (69,-Kč) - zpětné zásilky (reklamační asistent Zásilkovny), kterou Vám na požádání zprostředkujeme. NEPOSÍLAT ČESKOU POŠTOU !! Do zásilky přiložte informaci o tom, jaké zboží zasíláte a za co má být vyměněno. Nezapomeňte uvést kontaktní údaje včetně telefonního čísla, v ideálním případě přiložte kopii faktury.
V tomto případě hradí veškeré náklady na dopravu zákazník. Zboží k výměně nezasílejte na dobírku!
Ke stažení: Formulář pro výměnu zboží
Vrácení zboží (Odstoupení od kupní smlouvy)
Zboží zašlete klasickým balíkem na adresu Hrnčířská 888/11, 602 00 Brno (standardní zákonná lhůta 14 dní). Hrnčířská 888/11, 602 00 Brno. Lze využít levné dopravy (69,-Kč) - zpětné zásilky (reklamační asistent Zásilkovny), kterou Vám na požádání zprostředkujeme. NEPOSÍLAT ČESKOU POŠTOU !! Do zásilky přiložte informaci o tom, jaké zboží zasíláte, uveďte kontaktní údaje včetně telefonního čísla a nezapomeňte přiložit kopii daňového dokladu (faktury). Jakmile Vaši zásilku obdržíme a zadáme do systému, zašleme Vám informační e-mail. Zboží nezasílejte na dobírku! Kompletní informace k odstoupení od kupní smlouvy naleznete v obchodních podmínkách
Ke stažení: Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy
Reklamace
Zboží k reklamaci zašlete klasickým balíkem na adresu Hrnčířská 888/11, 602 00 Brno nebo lze využít zpětné zásilky ZDARMA (reklamační asistent Zásilkovny), kterou Vám na požádání zprostředkujeme. NEPOSÍLAT ČESKOU POŠTOU !! Do zásilky přiložte informaci o tom, jaké zboží zasíláte a uveďte, z jakého důvodu zboží reklamujete. Nezapomeňte přiložit kopii daňového dokladu (faktury). Jakmile Vaši zásilku obdržíme a zadáme do systému, zašleme Vám informační e-mail. Zboží k reklamaci nezasílejte na dobírku!
Ke stažení: Formulář pro reklamaci zboží