Reklamace, výměna a vrácení zboží

Dotazy a informace týkající se reklamace, výměny či vrácení zboží směřujte na povleceni-obchod@seznam.cz.
O vyřízování zásilky budete informováni e-mailem nebo telefonicky. 
Kompletní informace na toto téma naleznete v obchodních podmínkách.

 

Výměna zboží

(Tyto informace se týkají výměny zboží na přání zákazníka, např. z důvodu špatně zvoleného rozměru, barvy, apod.)


Vyměnit lze pouze nepoužité a nevyprané zboží v původním balení, a to nejpozději do 30 dní od zakoupení zboží. Stačí jej obvyklým způsobem zaslat na adresu Hrnčířská 888/11, 602 00 Brno nebo lze využít levné dopravy (69,-Kč) - zpětné zásilky (reklamační asistent Zásilkovny), kterou Vám na požádání zprostředkujeme.  NEPOSÍLAT ČESKOU POŠTOU !!   Do zásilky přiložte informaci o tom, jaké zboží zasíláte a za co má být vyměněno. Nezapomeňte uvést kontaktní údaje včetně telefonního čísla, v ideálním případě přiložte kopii faktury. 

V tomto případě hradí veškeré náklady na dopravu zákazník. Zboží k výměně nezasílejte na dobírku!
Ke stažení: Formulář pro výměnu zboží

 

Vrácení zboží (Odstoupení od kupní smlouvy)

Zboží zašlete klasickým balíkem na adresu Hrnčířská 888/11, 602 00 Brno (standardní zákonná lhůta 14 dní). Hrnčířská 888/11, 602 00 Brno. Lze využít levné dopravy (69,-Kč) - zpětné zásilky (reklamační asistent Zásilkovny), kterou Vám na požádání zprostředkujeme.  NEPOSÍLAT ČESKOU POŠTOU !!   Do zásilky přiložte informaci o tom, jaké zboží zasíláte, uveďte kontaktní údaje včetně telefonního čísla a nezapomeňte přiložit kopii daňového dokladu (faktury). Jakmile Vaši zásilku obdržíme a zadáme do systému, zašleme Vám informační e-mail. Zboží nezasílejte na dobírku! Kompletní informace k odstoupení od kupní smlouvy naleznete v obchodních podmínkách 

Ke stažení: Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy

 

Reklamace

Zboží k reklamaci zašlete klasickým balíkem na adresu Hrnčířská 888/11, 602 00 Brno nebo lze využít zpětné zásilky ZDARMA (reklamační asistent Zásilkovny), kterou Vám na požádání zprostředkujemeNEPOSÍLAT ČESKOU POŠTOU !!   Do zásilky přiložte informaci o tom, jaké zboží zasíláte a uveďte, z jakého důvodu zboží reklamujete. Nezapomeňte přiložit kopii daňového dokladu (faktury). Jakmile Vaši zásilku obdržíme a zadáme do systému, zašleme Vám informační e-mail. Zboží k reklamaci nezasílejte na dobírku! 
Ke stažení: Formulář pro reklamaci zboží

 


Souhlas s využitím souborů cookies

Na našem webu pracujeme se soubory cookies, které nám pomáhají zkvalitnit naše služby a personalizovat nabídky.

Soubory cookies si pamatují, co a jak ve svém prohlížeči na daném zařízení děláte. Díky tomu webová stránka funguje podle vás a je schopná se přizpůsobit vašim preferencím.

Blokování některých typů souborů může mít vliv na vaši uživatelskou zkušenost s naším webem, také nebudeme schopni poskytnout vám nabídku na základě vašich preferencí.

 

Souhlasím